Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over uw bestelling, product of onze service? Lees dan eerst even onze FAQ door. Hieronder vind u de meest gestelde vragen en hopelijk vindt u hier het antwoord op uw vraag. Staat uw vraag er niet tussen? Via het contactformulier kunt u uw vraag per mail aan ons stellen. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

  • Hoe kan ik bij jullie betalen?
  • Wij vinden het belangrijk dat er voor elke klant een passende betaalmethode is:) Wij bieden de mogelijkheid tot een IDEAL betaling, een bankoverschrijving en een bitcoin betaling. Voor Belgische klanten is het ook mogelijk om middels Mister Cash te betalen.

  • Hoelang is de levertijd?
  • Binnen Nederland streven wij naar een levertijd van 1-3 werkdagen. Internationale leveringen worden gemiddeld binnen 1-7 werkdagen geleverd.

  • Is het mogelijk om mijn pakket te laten bezorgen op een PostNL afhaalpunt?
  • Het is helaas niet mogelijk om uw pakket te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt. Wij versturen enkel aan huisadressen.

  • Wat staat er op mijn bankrekeningafschrift wanneer ik het betaald?
  • Wij vinden uw privacy erg belangrijk. Indien u hebt betaald via onze IDEAL of bankoverschrijving methode dan zal er op uw rekeningafschrift alleen de gegevens van uw bank zien. Heeft u betaald via Mistercash of Bitcoin? Dan ziet u op uw rekeningafschrift: Mollie Payments. Beide zijn 100% anoniem.
    Wordt mijn pakket discreet verstuurd?

  • Moet ik thuis zijn om mijn pakket aan te nemen?
  • U hoeft niet thuis te blijven om uw pakket te ontvangen. Bijna alle pakketjes passen door de brievenbus:)

  • Verkopen jullie de originele Kamagra?
  • Wij verkopen absoluut de originele Kamagra producten. Wij importeren onze Kamagra producten rechtstreeks bij de fabrikant Ajanta Pharma LTD. U zult de echtheid direct merken bij een eerste kennismaking, weinig tot geen bijwerkingen en maximaal effect. Onze andere producten waaronder Tadalafil en Vardenafil bestellen wij rechtstreeks van Centurion Laboratories P.L.

  • Kan ik mijn zending volgen via Track en Trace?
  • Wij versturen helaas niet standaard de Track en Trace naar onze klanten omdat er meerdere mensen betrokken zijn bij het proces vanaf het verwerken van de mail, het inpakken van uw bestelling en de verzending hiervan. Het is voor ons niet haalbaar om alle klanten te voorzien van een track en trace nummer. Deze worden wel door onze koerier bewaard.

    Mocht het zo zijn dat het pakket vertraging heeft opgelopen zoeken wij de track en trace erbij en achterhalen wij het probleem.

  • Als ik vandaag besteld, wanneer heb ik dan mijn pakket?
  • Indien u uw bestelling voor 16:00 uur hebt geplaatst en betaald dan wordt het dezelfde dag nog verstuurd. In de meeste gevallen duurt de levering 1 a 2 werkdagen:)

Winkelwagen